lunes, 11 de febrero de 2013

Esmorzar per Barcelona...

Esmorzar per Barcelona vol ser l'inici del recull de les meves vivencies anant a establiments de Barcelona on serveixen menjar per celiacs! Espero que us agradi!

Hola,

la setmana passada vaig quedar per esmorzar amb un parell d'amigues meves.

Sempre menjo unes galletes amb el té pel matí i vaig tenir la precaució d'emportar-me el meu propi entrepà en previsió de poderme quedar sense res que jalar i amb un atac de gana d'aquells de les 11 del matí. Vem quedar a Barcelona i van propossar d'anar a la Granja Vilader. Aquesta és una granja coneguda a Barcelona com la pionera de Cola- Cao, jo hi havia estat alguna que altra vegada abans de ser celíaca (millor dit abans de saber-ho).




Quina va ser la meva sorpresa al veure que era un establiment sense gluten. Si el coneixeu és un puesto on fan bocates, tenen pastes, patíssos, fan suïssos,...tot està molt i molt bó i sempre hi ha molta gent.
Així que vaig preguntar quina era la oferta que tenien sense gluten; em van oferir o un entrepa o melindros. Com que jo ja tenia entepa al bolso, vaig demanar melindros. Bé quan els van portar vaig pensar; "no te'ls podras menjar..." (si tenien molt mal aspecte) i la sorpresa va ser enorme al tastar-los perque semblaven normals, tant és així que vaig preguntar al cambrer sino s'havia equivocat.

Avui he tornat a estar per Barcelona i he anat per comprar melindros i per tastar els entrepans i després poder-ho explicar aquí per si hi voleu anar.

La decepció ha estat enorme els entrepans no us els aconsello GENS!; es tracta de pa, sabeu aquest que és tan dolent que venen en panets allargats?... doncs aquest. He fet la fotografia per ensenyarla i només he pogut menjar la meitat del entrepa. Un cop havia demanat el entrepa m'han asaltat els dubtes; sera sgura la cuina, tindran en compte la contaminació,...és un lloc on fan molts entrepans i ... Bueno suposso que ja m'enteneu. Total que entre que el entrepa no valia res i el tema de la cuina és millor que demanau els melindros!. jajajajajajaja. A més no us ho perdeu m'han cobrat 3,45 euros,...vamos pa flipar!!!!

He agafat melindros i aquests si que eren com els recordava són molt i molt bons, això si un pel cars, si en vols una bossa sencera (els venen) costa 5 euros.

Així que com a conclusió és una opció per anar a fer un café i poder menjar algo (melindros), però suposo que "una vez y no más", perque en quan entreu a la granja us embargara aquella olor tant i tan bona que fan moltes de les coses que nosaltres no podem menjar!!

Noe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario